Zum Hauptinhalt springen
Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands

Festo – Brand for Technology, Innovation, Education, Knowledge and Responsibility

Dr. Wilfried Stoll (Hrsg.) / Patricia Piekenbrock

ISBN978-3-8343-3507-4
Auflage1. Auflage 2021
Seiten236 Seiten
Produktart Buch
Sprache Englisch
Produktart

39,00 €*

Sofort versandfertig. Lieferzeit in Deutschland ca. 2-3 Werktage.

Hinweis: Als Firmenkunde erhalten Sie einen Mengenrabatt ab einer Abnahmemenge von 10 Exemplaren. Die Bücher dürfen ausschließlich für den Eigenbedarf genutzt und nicht weiter verkauft werden. Weitere Informationen unter Firmenlizenzen

Produktinformationen "Festo – Brand for Technology, Innovation, Education, Knowledge and Responsibility"

Festo 

Brand for Technology, Innovation, Education, Knowledge and Responsibility

What is the essence of a brand? How can it be expressed in a nutshell, and what are its salient characteristics? Logos, colours, shapes, lettering: a brand should of course be recognisable at first glance and at the same time unmistakable. But what actually brings a brand to life – and above all, what makes it future-proof in a world in motion between analogue climate change and digital transformation?

It is people who shape the Festo brand. Embedded in a globally active world community, they are brand ambassadors of a living network – a weighty term that brings with it responsibility. After all, the characteristics of a brand can only be perceived if they are an integral part of a company’s cultural substance. The brand thus also shapes people.

Where does the Festo brand stand, and where does it want to go? The family-owned company strives to develop sustainable solutions for people, animals and the environment and to set them on course for a responsible future. To fulfil this brand promise, Festo relies on the dimensions of technology, innovation, education, knowledge and responsibility.

Weitere Medien zum Thema

Bionik
Bionik
Bionik ist mehr als Biologie und Technik, sie weckt Neugierde und weist Wege, wie sich künftige Lebenswelten verantwortungsbewusst gestalten lassen.


39,80 €*
Buch
Festo - Marke für Technologie, Innovation, Bildung, Wissen und Verantwortung
Festo - Marke für Technologie, Innovation, Bildung, Wissen und Verantwortung
Wo steht die Marke Festo und wo möchte sie hin? Ziel des Familienunternehmens ist es, nachhaltige Lösungen für Mensch, Tier und Umwelt zu entwickeln und auf den Weg in eine verantwortungsvolle Zukunft zu bringen. Um dieses Markenversprechen einzulösen, se


39,00 €*
Buch
Bionics
Bionics
Bionics is more than just biology and technology, it arouses curiosity and shows the way ahead in shaping future lifeworlds in a responsible manner.


39,80 €*
Buch
Festo – Brand for Technology, Innovation, Education, Knowledge and Responsibility
Festo – Brand for Technology, Innovation, Education, Knowledge and Responsibility
Where does the Festo brand stand, and where does it want to go? The family-owned company strives to develop sustainable solutions for people, animals and the environment and to set them on course for a responsible future. To fulfil this brand promise, Fes


39,00 €*
Buch